Web
Analytics
Διατροφή για αθλήματα αντοχής - Ο Δρόμος για την Θεραπεία

Διατροφή για αθλήματα αντοχής

Βιβλίο: Διατροφή για αθλήματα αντοχής
Συγγραφέας: Στέλιος Πανταζής
Ειδικές Εκδόσεις
: MBike
Κατηγορία: 
Διατροφή

diatrofh

Το βιβλίο απευθύνεται κυρίως στον επαγγελματία και στον σοβαρό χομπίστα. Οι οδηγίες που περιέχει δεν είναι χρήσιμες για άτομα που δεν κάνουν συχνή άσκηση. Για τους περισσότερους ειδικούς η διατροφή αποτελεί ένα εργαλείο που είναι χρήσιμο τόσο για τον επαγγελματία όσο και για τον ερασιτέχνη αθλητή. Στόχος του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τρόπους ώστε να πάρουμε περισσότερα από την διατροφή για επιδόσεις και για υγεία, αν και πρωταρχικός σκοπός είναι οι επιδόσεις.

 

Αποσπάσματα από το βιβλίο:

- Όσοι ασχολούνται με αθλήματα αντοχής θα πρέπει σχετικά με τη διατροφή τους να έχουν στραμμένη την προσοχή τους στους υδατάνθρακες. Η επαρκής κατανάλωση υδατανθράκων θα καλύψει τις ανάγκες των μυών τους σε γλυκογόνο και γλυκόζη πριν και κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Επίσης η έγκαιρη κατανάλωση υδατανθράκων μετά την προπόνηση θα συμβάλει στην ανάρρωση των μυών και στην αναπλήρωση της ενέργειας. Το πιο σημαντικό όμως, είναι να γνωρίζουν οι αθλητές ποιος είναι ο ιδανικός τύπος υδατάνθρακα που πρέπει να καταναλώσουν ανά πάσα στιγμή και ειδικά σε σχέση με την προπόνηση τους.

- Η αφυδάτωση είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του αθλητή και η σημαντικότερη διατροφική του ανησυχία. Δεν μειώνει μόνο τις επιδόσεις, αλλά σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να απειλήσει την ίδια του την ζωή.

- Όσοι έχουν κάποιες γνώσεις διατροφής αποφεύγουν τους ξηρούς καρπούς γιατί έχουν πολλές θερμίδες. Δεν έχουν άδικο καλό είναι όμως να γνωρίζουν ότι μπορούν να τους εισάγουν στην καθημερινή διατροφή τους έξυπνα, όχι μόνο για να αυξήσουν τις επιδόσεις τους, αλλά και για να ζήσουν περισσότερο. Πολύ χρήσιμα για την προπόνηση και τις μεγάλες βόλτες είναι τα αποξηραμένα φρούτα που άμεσα δίνουν ό,τι χρειάζεται ο οργανισμός τη συγκεκριμένη στιγμή, δηλαδή γλυκόζη.

- Πριν από την πρωινή προπόνηση το γεύμα δεν πρέπει να περιέχει φυτικές ίνες. Όμως, το γεύμα που ακολουθεί αμέσως μετά την προπόνηση -και πρακτικά θα είναι το κανονικό πρωινό– πρέπει να είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Προσοχή, τέλος, στο προ-αγωνιστικό γεύμα, το οποίο πρέπει να είναι ιδιαίτερα φτωχό σε φυτικές ίνες, για να είναι εύπεπτο.

 

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συντακτική ομάδα

Από την Συντακτική Ομάδα του dromostherapeia.gr

Κολύμβηση

Video

O Δρόμος για την Θεραπεία αποτελεί το site στον χώρο της υγείας, που απευθύνεται σε ασθενείς, ενημερώνοντάς τους για θέματα κλασικής ιατρικής αλλά και εναλλακτικών θεραπειών.

Η ιστοσελίδα περιέχει πληροφορίες και άρθρα, με σκοπό την ενημέρωση και μόνο. Στην περίπτωση που θέλετε να εφαρμόσετε μία θεραπεία που αναγράφεται στο dromostherapeia.gr, επιβάλλεται να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Η πληροφόρηση που δίνεται εδώ δεν είναι, δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σαν βάση για διάγνωση ή επιλογή θεραπείας.
Ο dromostherapeia.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλείψεις ή οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει που να έχει σχέση με υλικό που περιλαμβάνεται σ’ αυτήν.