Web
Analytics
Πώς θα χάσουμε τα κιλά των διακοπών - Ο Δρόμος για την Θεραπεία

Πώς θα χάσουμε τα κιλά των διακοπών

Τέλος οι διακοπές για φέτος! Όλοι έχουμε επανέλθει στις θέση μας και αναπολούμε την ξενοιασιά των διακοπών. Το μόνο που έμεινε από το καλοκαίρι είναι οι φωτογραφίες και τα σουβενίρ. Καλούμε τους φίλους μας για να τους δείξουμε όλα όσο φέραμε από τις διακοπές μας. Όλα εκτός από ένα...τα 3-4 επιπλέον κιλά που φέραμε με την επιστροφή μας!!!!!

Κάποια άτομα αποδέχονται το γεγονός ότι πρέπει να ανανεώσουν τη γκαρνταρόμπα τους με μοντελάκια ένα νούμερο μεγαλύτερο. Άλλοι πανικοβάλλονται και επιλέγουν εξαντλητικές δίαιτες ώστε να απαλλαχθούν από το περιττό βάρος σε χρόνο ρεκόρ. Σε αυτή την περίπτωση το βάρος μειώνεται αλλά συνήθως το ανακτάμε πολύ σύντομα. Αυτό συμβαίνει γιατί με τις δίαιτες - αστραπή δεν μαθαίνουμε τους κανόνες της σωστής και υγιεινής διατροφής και έτσι δεν ξέρουμε πως να συμπεριφερθούμε διατροφικά όταν ολοκληρώσουμε τη δίαιτα μας.

Τι είναι όμως αυτό που πρέπει να κάνουμε για να απαλλαγούμε από αυτά τα κιλά;

Η λύση κινείται σε δύο βασικούς άξονες: σωστή διατροφή και άσκηση.

Σωστή διατροφή

  1. Να εντοπίσουμε τα διατροφικά μας λάθη (ποιοτικά και ποσοτικά).
  2. Να μειώσουμε την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε.
  3. Να κάνουμε μικρά και συχνά γεύματα.
  4. Να αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.
  5. Να περιορίσουμε την κατανάλωση κρέατος πλούσιου σε λίπος και τηγανισμένων τροφίμων.
  6. Να αντιμετωπίζουμε τις πρωινές, μεσημεριανές, απογευματινές ή βραδινές «λιγούρες» με φρούτα, μπάρες δημητριακών, ζελέ ή 1 κουταλιά γλυκό του κουταλιού.
  7. Να καταναλώνουμε με μέτρο αμυλούχες τροφές (ψωμί, πατάτες, ρύζι, μακαρόνια).
  8. Να πίνουμε άφθονα υγρά (2,5-3 λίτρα την ημέρα).
  9. Να χρησιμοποιούμε ελαιόλαδο στο μαγείρεμα αλλά με μέτρο.
  10. Να αποφεύγουμε το αλκοόλ. Το κρασί είναι η καλύτερη επιλογή. Μία καλή πρόταση θα μπορούσε να είναι 1 ποτήρι κρασί την ημέρα.

Άσκηση

  1. Βρείτε ένα άθλημα ή μια ασχολία που να σας αρέσει.
  2. Ξεκινήστε να γυμνάζεστε σε ένα γυμναστήριο. Ακμη και αν δεν σας ενθουσιάζουν οι ασκήσεις με βάρη μπορείτε να συμμετέχετε σε οργανωμένο ομαδικό πρόγραμμα γυμναστικής. Η ομαδική δραστηριότητα απαιτεί αναμφίβολα μεγαλύτερη πειθαρχία και προσπάθεια από μέρους σας.
  3. Πρέπει η δραστηριότητα που εκτελείτε να νιώθετε ότι ανεβάζει έστω και λίγο τους σφυγμούς σας.
  4. Εάν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται ανεφάρμοστα μπορείτε να βρείτε τη λύση στο περπάτημα. Περπάτημα διάρκειας 30 λεπτών με συχνότητα 5 φορές την εβδομάδα, με σχετικά γρήγορο ρυθμό θεωρείται σωστή άσκηση.
  5. Μην ξεχνάτε να εφευρίσκετε τρόπους να αυξάνετε τη φυσική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σας.

 

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Φανή Πρεβέντη, MSc

Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Βιογραφικό

Ιστότοπος: nutristeps.gr

Κολύμβηση

Video

O Δρόμος για την Θεραπεία αποτελεί το site στον χώρο της υγείας, που απευθύνεται σε ασθενείς, ενημερώνοντάς τους για θέματα κλασικής ιατρικής αλλά και εναλλακτικών θεραπειών.

Η ιστοσελίδα περιέχει πληροφορίες και άρθρα, με σκοπό την ενημέρωση και μόνο. Στην περίπτωση που θέλετε να εφαρμόσετε μία θεραπεία που αναγράφεται στο dromostherapeia.gr, επιβάλλεται να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Η πληροφόρηση που δίνεται εδώ δεν είναι, δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σαν βάση για διάγνωση ή επιλογή θεραπείας.
Ο dromostherapeia.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλείψεις ή οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει που να έχει σχέση με υλικό που περιλαμβάνεται σ’ αυτήν.