Web
Analytics
10 λόγοι για να παίρνετε προβιοτικά καθημερινά - Ο Δρόμος για την Θεραπεία

10 λόγοι για να παίρνετε προβιοτικά καθημερινά

Γράφει: PF Louis, αρθρογράφος του naturalnews

 

Η πρόσληψη των προβιοτικών για την συνολική καλή υγεία έχει υποτιμηθεί ακόμα και από τους εναλλακτικούς θεραπευτές. Το γεγονός είναι ότι τα βακτήρια του εντέρου επηρεάζουν σημαντικά την συνολική σωματική και ψυχική υγεία.

Υπάρχουν 400 με 500 είδη βακτηρίων που κατοικούν στο έντερο ή στην γαστρεντερική οδό, τα οποία αν τα τοποθετούσαμε σε μια επίπεδη επιφάνεια, θα μπορούσαν να καλύψουν ένα γήπεδο του τένις.

Τα προβιοτικά βακτήρια έχουν πολλές περισσότερες λειτουργίες συγκριτικά με την πέψη. Ενεργοποιούν την αντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένης την ενεργοποίησης των Τ κυττάρων.

Τα καλά βακτήρια πρέπει να περιλαμβάνουν το 85% της εντερικής χλωρίδας και να επιτρέπουν το υπόλοιπο 15% να είναι παθογόνα. Τα δύο τρίτα ή περισσότερο του ανοσοποιητικού συστήματος βασίζεται σε αυτό. (1)

Η λήψη αντιβιοτικών είναι ζωτικής σημασίας αν έχετε κάνει 1-2 κύκλους αντιβιοτικών για οποιοδήποτε λόγο. Πρέπει όμως να γνωρίζετε τι προβιοτικά θέλετε και ποια να αποφύγετε για να μην εξαπατηθείτε. (2)

Ένας άλλος τρόπος για να λάβετε προβιοτικά είναι μέσω τροφίμων που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το λάχανο τουρσί, miso, kimchi ή οποιοδήποτε άλλο αγορασμένο τρόφιμο (που έχει υποστεί ζύμωση) ή το έχετε φτιάξει μόνοι σας. Το κεφίρ από γάλα ή νερό αποτελεί εξαιρετική πηγή προβιοτικών που μπορεί να καταναλώνεται καθημερινά.

Μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας κεφίρ από γάλα η νερό, μόλις προμηθευτείτε τους «σπόρους εκκίνησης»

Παρακάτω υπάρχει μία λίστα από video στο Youtube, που μπορείτε να παρακολουθήσετε πώς να παρασκευάσετε:

1. κεφίρ από γάλα https://www.google.com
2. κεφίρ από νερό https://www.google.com

10 λόγοι για να καταναλώσετε προβιοτικά

1. Ενισχύει την ανοσία: μία διπλή-τυφλή κλινική δοκιμή που περιλαμβάνει ασθενείς εντατικής θεραπείας, απέδειξε ότι τα ζωντανά προβιοτικά προλαμβάνουν το σύνδρομο πολυοργανικής δυσλειτουργίας (MODS, multiple organ dysfunction syndrome), ο υπ' αριθμόν ένα αιτία θνησιμότητας μεταξύ των ασθενών εντατικής θεραπείας. (5). Αν τα προβιοτικά έχουν την δύναμη να το κάνουν αυτό, φανταστείτε τα αποτελέσματα της δράσης στους σε κρυολογήματα, γρίπη και αλλεργίες.

2. Η προστασία του ανοσοποιητικού συστήματος του μητρικού γάλακτος ενισχύεται αν η μητέρα πάρει προβιοτικά κατά την διάρκεια ή πριν την εγκυμοσύνη. Αν η μητέρα δεν μπορεί να θηλάσει, τότε η προσθήκη προβιοτικών και πρεβιοτικών (τροφή για τα προβιοτικά) σε βρεφικές τροφές, απαλλαγμένες από φθοριωμένο νερό ή γλυκαντικές ουσίες, μπορεί να δοκιμαστεί.

3. Τα προβιοτικά μπορούν να αντιστρέψουν έλκη, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, νόσο του Crohn, ελκώδη κολίτιδα, φλεγμονώδη νόσο του εντέρου (IPD) και άλλες φλεγμονές του εντέρου, που προκύπτουν από την έλλειψη επαρκών προβιοτικών.

4. Η κοιλιοκάκη ή τα συμπτώματα που εμφανίζονται λόγω ευαισθησίας στην γλουτένη, αντιμετωπίζονται με την προσθήκη προβιοτικών.

5. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα και η διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες επιτρέπει στα παθογόνα βακτήρια να «συντρίψουν» τα καλά βακτήρια και μειώνει την λειτουργία του παχέος εντέρου. Είναι σημαντικό να λάβετε προβιοτικά ακόμη και αν κάνετε μία τυπική Αμερικανική διατροφή.

6. Όταν τα παθογόνα βακτήρια διαταράξουν την ισορροπία 85/15 των προβιοτικών υπέρ των κακών βακτηρίων, οι μολύνσεις από ζυμομύκητες, όπως ή Candida ευδοκιμούν.

7. Η υγιής ισορροπία της εντερικής χλωρίδας βοηθάει στην πρόληψη του καρκίνου, καθώς τρέφει τα ένζυμα που αναστέλλουν την παραγωγή όγκων σε όλο το σώμα.

8. Τα επαρκή προβιοτικά στην εντερική χλωρίδα προλαμβάνουν την βλάβη, που προκαλεί η ακτινοβολία από τις ακτίνες Χ και την αξονική τομογραφία, στο παχύ και λεπτό έντερο.

9. Οι γενετικά τροποποιημένοι οργανισμοί (GMOs) που χρησιμοποιούνται σε πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα και αντιβιοτικά, υπάρχουν και σε πολλά μη οργανικά κρέατα και γαλακτοκομικά προϊόντα. Επειδή οι δύο τελευταίες τροφές, καταστρέφουν τα προβιοτικά βακτήρια, αν τις έχετε καταναλώσει είναι απαραίτητη η λήψη προβιοτικών.

10. Η Δρ. Natasha Campbell-Mcbride θεράπευσε τον γιό της από αυτισμό, με μία διατροφή που επανέφερε τα επίπεδα των προβιοτικών και θεράπευσε τις φλεγμονώδεις παθήσεις. Ανέπτυξε την φυσική θεραπεία «gut and psychology syndrom» (GAPS), επιβεβαιώνοντας τη σχέση που έχει η υγεία του εντέρου με την ψυχική υγεία.

 

 

Πηγές για αυτό το άρθρο

(1) http://www.drdavidwilliams.com/why-take-probiotics/ 

(2) http://ezinearticles.com

(3) http://www.google.com

(4) http://www.google.com

(5) http://www.ajcn.org

(6) http://gaps.me/?page_id=20

 

Μεταφρασμένο από το www.dromostherapeia.gr

 

Πηγή: www.naturalnews.com

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συντακτική ομάδα

Από την Συντακτική Ομάδα του dromostherapeia.gr

Κολύμβηση

Video

O Δρόμος για την Θεραπεία αποτελεί το site στον χώρο της υγείας, που απευθύνεται σε ασθενείς, ενημερώνοντάς τους για θέματα κλασικής ιατρικής αλλά και εναλλακτικών θεραπειών.

Η ιστοσελίδα περιέχει πληροφορίες και άρθρα, με σκοπό την ενημέρωση και μόνο. Στην περίπτωση που θέλετε να εφαρμόσετε μία θεραπεία που αναγράφεται στο dromostherapeia.gr, επιβάλλεται να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Η πληροφόρηση που δίνεται εδώ δεν είναι, δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σαν βάση για διάγνωση ή επιλογή θεραπείας.
Ο dromostherapeia.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλείψεις ή οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει που να έχει σχέση με υλικό που περιλαμβάνεται σ’ αυτήν.